PERFORMANS VE YÖNETİMİ...
BİR İŞİ; BELİRLİ BİR SÜREDE, BELİRLİ PRESEDÜRLERE UYGUN OLARAK YERİNE GETİRMEK PERFORMANS.
İŞLETMELERDE İSE; ÇALIŞANLARIN KENDİLERİNE VERİLEN GÖREVLERİ İŞ TANIMLARINA UYGUN VE KENDİLERİNDEN BEKLENEN DÜZEYDE YERİNE GETİRİLMESİ.
ÇALIŞANLARIN PERFORMNSLARININ DEĞERLEMESİ
1. ÇALIŞANLAR BELİRLENEN HEDEFLERE ULAŞMIŞ MI?
2. ÇALIŞANLAR BELİRLENEN HEDEFLERE ULAŞIRKEN İŞLETME TARAFINDAN DESTEKLENMİŞLER Mİ?
3. PERFORMANS DEĞERLEMELERİNİ STRATEJİK VE UZUN VADELİ BİR BAKIŞ AÇISIYLA ELE ALMIŞLAR MI?
GELİŞMİŞ İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİNİ UYGULAYAN İŞLETMELERDE UYGULANMAKLA BİRLİKTE, BİR İŞLETMEDE PERFORMANS DEĞERLEME SONUÇLARININ UZUN VADEDE BEKLENEN DOĞRULTUDA SEYRETMESİ, AYNI ZAMANDA O İŞLETMEDE İŞ ANALİZLERİNİN, İŞE ALIM SÜREÇLERİNİN, KARİYER PLANLAMALARININ, EĞİİTİM FAALİYETLERİNİN, ÜCRETLENDİRME VE ÖDÜLLENDİRME UYGULAMALARININ GEREKTİĞİ GİBİ YAPILDIĞININ DA GÖSTERGESİDİR.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder